Ombudsdienst

Ben je niet volledig tevreden over je behandeling of je verblijf? Bespreek je opmerkingen zo snel mogelijk met de hoofdverpleegkundige van je afdeling of je arts.

Als dat niet voldoende is, dan kun je een beroep doen op de ombudsdienst. De ombudspersoon is gebonden aan het beroepsgeheim en treedt op als neutrale partij zonder een standpunt in te nemen bij de behandeling van je klacht.

Als er geen oplossing gevonden wordt die voor beide partijen aanvaardbaar is, verwijst de ombudspersoon je door naar externe instanties die je kunnen helpen met de verdere afhandeling van je klacht.

Anonieme klachten kunnen we niet behandelen.

Lees het volledige huishoudelijk reglement van de ombudsdienst

Contact

Ombudsdienst

ombudsdienst@azstlucas.be
09 224 51 45 Straat 60

Elke weekdag telefonisch bereikbaar van 9u tot 11u30 en van 14u tot 16u (op vrijdag enkel in de voormiddag).

Dien online je klacht in

Klacht, suggestie of incidentmelding

Wat is het verschil tussen een klacht, suggestie of incidentmelding en hoe behandelen we ze?

Onze kwaliteitsvolle zorg

De inhoud van deze pagina werd samengesteld door de betrokken dienst(en). Laatste update: 08-juni-2022.
Naar boven

AZ Sint-Lucas & Volkskliniek

Groenebriel 1
9000 Gent

GPS adres

Terhagen

09 224 61 11
info@azstlucas.be
Qualicor Europe Logo RGB

AZ Sint-Lucas behaalde het Qmentum-kwaliteitslabel van Qualicor Europe

made by