Digitale applicaties voor medewerkers

Als medewerker kan je thuis inloggen op een aantal digitale applicaties.

Thuisnet

Vereiste software

Afhankelijk van het platform waarmee je op thuisnet wilt inloggen moet je wel of niet een programma installeren. Met een computer van het ziekenhuis kun je niet naar het thuisnet surfen.

Via computer

Je kunt via de computer op het thuisnet surfen zonder iets te installeren. Je kunt thuisnet ook openen via de software 'Citrix Workspace'. Je hebt dan de mogelijkheid om gegevens te knippen en plakken of te printen met je eigen printer.

Links om je te helpen met Citrix Workspace:

Via smartphone of tablet

Om thuisnet op een mobiel toestel te openen heb je de app 'Citrix Workspace' nodig. Download de app via Google Play (Android) of de App Store (iOS). Nadat hij gedownload en geïnstalleerd is, open je de app en selecteer je bij alle stappen 'Toestaan'. Klik tenslotte op 'OK' en sluit de app. Je hoeft hier verder niets meer mee te doen.

Inloggen

  • Surf naar https://thuisnet.azstlucas.be en log in met je gebruikersnaam (= zelfde als voor intikken) en wachtwoord (=lang wachtwoord uit je vertrouwelijkheidsverklaring).
  • Je krijgt een code via sms. Daarom hebben we je gsm-nummer nodig in eBloxHR. Je kunt het inbrengen op eBloxHR onder persoonlijke gegevens > extra > gsm-nummer.
Thuisnet

Myworkandme

Via de website www.myworkandme.com krijg je toegang tot twee toepassingen:

MijnLoon

Hier vind je je maandelijkse loonfiches.

eBloxHR

Een softwarepakket van de dienst P&O. Je kunt er:

  • het organogram bekijken.
  • persoonlijke gegevens, zoals adres, kinderen ten laste ... bekijken en aanpassen.
  • je digitaal dossier raadplegen.
  • inschrijven voor een interne vorming of een externe vorming aanvragen. Je vindt er ook een overzicht van de vormingen die je al volgde.
  • functie- en competentieprofielen bekijken.
  • onkosten indienen, zoals verplaatsing voor een vorming, wacht of vergadering, parkingkosten, opkomst voor een teamvergadering ...
  • feedback- en evaluatiegesprekken bekijken en goedkeuren of afkeuren.

Op het intranet vind je voor elke functie van eBlox HR een instructiekaart op eNora of op de intranetpagina van eBloxHR.

www.myworkandme.com

Webmail

Hoe gebruiken?

  1. Surf naar https://webmail.azstlucas.be.
  2. Log in met je gebruikersnaam en (lang) wachtwoord.
  3. Je ontvangt een sms met een code. Krijg je geen sms? Kijk dan op myworkandme.com na of je gsm-nummer correct in je profiel staat. Eén werkdag nadat je het gsm-nummer hebt ingevuld, kun je inloggen. Contacteer je dossierbeheerder als je hulp nodig hebt.
  4. Geef de code in op de website. Je kunt nu je webmail bekijken.

Dit systeem noemen we "strong authentication”. Het zorgt ervoor dat misbruik alleen mogelijk is als iemand zowel je gebruikersnaam en wachtwoord als je gsm te pakken krijgt.

Richtlijnen

  • De lay-out van webmail kan verschillend zijn afhankelijk van je browser.
  • Webmail is geen kritische service. Na de werkuren kun je dus niet bij de wachtdienst van MIT terecht voor problemen met webmail.
  • De wachtdienst van MIT kan sowieso niet helpen met problemen op je thuiscomputer.
  • Omdat je webmail ook thuis kan openen, staan we niet toe dat je werkmails systematisch doorstuurt naar je privé-mailbox.
Webmail

Monizze

Maaltijdcheques

  • Medewerkers krijgen maaltijdcheques vanaf een effectieve anciënniteit van 1 jaar.
  • Voor elke gewerkte dag krijg je een maaltijdcheque van €3,50, ongeacht het aantal gewerkte uren.
  • AZ Sint-Lucas betaalt een tussenkomst van €2,41 per cheque.
  • Zelf lever je een bijdrage van €1,09 per cheque. De bijdrage wordt van je loon afgehouden (op basis van wettelijke verplichting).

Ontvangst en opvolging:

  • Je krijgt de maaltijdcheques elektronisch op een kaart van de externe firma Monizze.
  • Bij ontvangst van de kaart krijg je ook instructies om ze te activeren.
  • Medewerkers die een jaar in dienst zijn krijgen een seintje van de dienst P&O dat hun kaart opgestuurd wordt naar hun thuisadres.
  • De kaart wordt maandelijks automatisch opgeladen, waarna je een mail ontvangt met de waarde van het opgeladen bedrag en het nieuwe totaalsaldo.
  • Je kan het beschikbare bedrag, je uitgaven, kortingsbonnen ... opvolgen via een persoonlijke webruimte (www.mymonizze.be) of de Monizze-app.
Monizze logo

Monizze

Helpdesk voor werknemers support@monizze.be
078 05 33 77

My AXA Healthcare (hospitalisatieverzekering)

AZ Sint-Lucas en Kinderdagverblijf Beregoed hebben bij AXA een collectieve hospitalisatieverzekering afgesloten voor elke medewerker met een contract van onbepaalde duur of met een contract ter vervanging van een tijdskrediet van minstens 1 jaar. De premie wordt betaald door de werkgever.

Met de online-tool MyAXA Healthcare word je eenvoudig doorheen alle stappen van een (geplande) ziekenhuisopname begeleid en kun je een overzicht raadplegen van je dekkingen.
Via de online tool kun je:

  • een hospitalisatie melden - uiterlijk de dag van de opname, en als het mogelijk is één tot twee weken vooraf.
  • kosten doorgeven.
  • de stand van zaken opvolgen en vragenstellen over je dossier.
  • een verzekeringsattest printen.
  • een nieuwe Medi-Assistance kaart printen.
  • de gegevens van aangesloten gezinsleden bekijken.
  • je communicatiewijze met AXA bepalen (online, via mail of op papier).
  • je persoonlijke gegevens nakijken (adres/bankrekeningnummer/e-mailadres). Doe dat zeker voor elke hospitalisatie.

Om te registreren en aan te melden op je AXA Healthcare-account heb je het polisnummer nodig dat je terugvindt op je Medi-assistance kaart.

AXA logo

AXA Healthcare

Vermeld bij elk contact je polisnummer. medischekosten@axa-assistance.com
078 15 57 50 (medi-assistance) Louizalaan 166/1, Brussel
De inhoud van deze pagina werd samengesteld door de betrokken dienst(en). Laatste update: 18-december-2020.
Naar boven

AZ Sint-Lucas & Volkskliniek

Groenebriel 1
9000 Gent

GPS adres

Terhagen

09 224 61 11
info@azstlucas.be
Qualicor Europe Logo RGB

AZ Sint-Lucas behaalde het Qmentum-kwaliteitslabel van Qualicor Europe

made by